20/07/2020

Het was nog niet eerder zo rustig bij KiKa op actiegebied. Vervelend, omdat er daardoor veel lagere opbrengsten zijn en  zij dus mogelijk minder onderzoek kunnen financieren dan normaal. Het geduld van de KIKA 8.000 actievoerders en vrijwilligers wordt ook behoorlijk op de proef gesteld. Zij willen maar één ding, in actie komen voor KiKa! En dat kan al maanden niet of nauwelijks.

Wij als LIONS Noordwijk zijn super trots dat wij ook meedoen met deze online actie voor KiKa, en roepen iedereen op Kika te steunen met een donatie.  In september zouden we ons dansgala voor hen organiseren, maar dit gaat nu verschoven worden naar maart 2021

De online KIKA collecte is van maandag 20 t/m zaterdag 25 juli  met als doel zoveel mogelijk geld op te halen. Wie doet er mee?

Zet hem op voor KIKA.