Recent is de website www.lionsportal.nl live gegaan. Via dit portal kan iedereen aankopen doen bij webwinkels, zoals Coolblue, Bol.com, en Hema, reizen boeken bij Transavia of iemand feliciteren via bijvoorbeeld Greetz.nl. Het complete overzicht staat op de portalpagina.

Door een aankoop te doen bij een van de aangesloten webwinkels en op de homepagina aan te geven dat u Lions Club Noordwijk steunt, wordt per aankoop een klein bedrag opgehaald voor de goede doelen die Lions Club Noordwijk steunt. Uw lokale Lions hebben recent het Dierenasiel Noordwijk, de Noordwijkse Reddingsbrigade en de voedselbank ondersteund. Later dit jaar volgt het grote Lionsgala voor Kika en de Hersenstichting.

Het werkt allemaal heel makkelijk, gewoon via Lionsportal.nl naar één van die websites klikken. Verder werkt het zoals u altijd gewend was. Lions Helpen en u via de portal helpt u eenvoudig mee!