07/05/2020

De Voedselbank blijkt ook in deze periode erg hard nodig. Daarom levert de Lions Noordwijk aan de Voedselbank koffie, rijst, wasmiddel en shampoo.

Lionsclub Noordwijk zet zich graag in voor mensen die zichzelf moeilijk kunnen redden. In praktische zin is dit momenteel lastig door de beperkingen die Corona ons oplegt.  Daadwerkelijke hulp kan echter wel worden geboden door het inzamelen van levens-en verzorgingsmiddelen voor de klanten van de Voedselbank.  Volgens de Voedselbank is het aantal gezinnen wat hulp nodig in deze periode sterk gestegen.

Dit was aanleiding voor de Lionsleden om eens flink boodschappen te doen. De opbrengst van de boodschappenactie: 70 stuks wasmiddel, 30 flessen shampoo, 50 pakken rijst en heel veel potten koffie. Op 7 mei konden de Voedselbankpakketten hiermee extra worden gevuld!

Onderschrift foto

Lionsleden brengen de opbrengst van de inzamelactie bij de Voedselbank