27/02/2022

Lions Club Noordwijk heeft in februari 2022 een kleinschalige actie gedaan voor de voedselbank. In de maand december worden er al veel donaties gedaan voor in de tas, dus het leek ons, in overleg met Milou Wakka van de voedselbank,  fijn juist in een periode waarin er zelden extraatjes in de tas vinden zijn, een donatie te organiseren. Daarom juist in februari een extraatje. Op advies van Milou Wakka is gekozen voor iets wat de mensen van de voedselbank niet vaak krijgen: Kaas.

Kaas is zo’n product dat zelden gedoneerd wordt maar wel graag gegeten wordt. Vandaar dit gebaar.

Donderdagmorgen 16 februari zijn door Jacqueline van Tricht en Kees Dekker van Lions Club Noordwijk 50 kazen van bijna een kilo aan de voedselbank aangeboden. (foto).

In december 2021 hebben wij wel ook weer de jaarlijkse inzameling gehouden van de D.E. bonnen in de Noordwijkse supermarkten. En in totaal zijn er na telling 201.102 punten ingezameld! Dank aan alle mensen die Douwe Egberts punten ingeleverd hebben! Het is ook deze week bekend geworden dat de voedselbank 463 pakken koffie hiervoor krijgt, Douwe Egberts bepaalt dit aan de hand van de marktprijs van koffie

Wij wensen alle gebruikers van de voedselbank smakelijk eten!

Lions Club Noordwijk.