2 juli 2022
Grand Hotel Huis ter Duin

Lions Club Noordwijk organiseert samen met de Hersenstichting en KiKa een grandioos zomergala in het prachtige Grand Hotel Huis ter Duin.
Zet u zaterdag 2 juli 2022 ook alvast in uw agenda? Zetten wij de gehele netto-opbrengst van deze avond in voor deze kinderen.

Hoe ziet de avond eruit? Met een heerlijke zomerse cocktail ontvangen wij u op het terras van Huis ter Duin. Hier geniet u met uw gezelschap van het fantastische uitzicht over zee. Hierna wacht u een exclusief 3 gangendiner met wijnarrangement en swingend entertainment.

Kledingadvies: summer chic met een vleugje glamour.

Tijdens het diner worden een veiling en loterij gehouden met indrukwekkende prijzen, waaronder: een driedaags vip arrangement voor 2 personen voor de fameuze Formule 1 Grand Prix in Zandvoort en twee weken op vakantie met een zeer luxueuze camper.

Het programma van zaterdag 2 juli 2022:

• 17.45 uur ontvangst gasten met optreden van The Beards
  • 19.00 uur aanvang diner 19.15 uur presentatie KiKa en Hersenstichting
  • 19.30 uur optreden Brickhouse, the disco & soulband
  • 21.00 uur optreden mystery guest
  • 22.00 uur veiling
  • 22.30 uur optreden Brickhouse, the disco & soulband
  • 24.00 uur einde Zomergala

2 juli 2022, een avond om niet te missen en om uw bijdrage te leveren aan deze geweldige doelen. Kortom, een prachtige avond aan zee.

We kunnen op uw komst rekenen, toch? Reserveer meteen uw stoel of tafel. Inclusief cocktailontvangst, 3 gangendiner, alle drank en btw betaalt u 175 euro per persoon. Ook is het mogelijk om tafels voor 6, 8, 10 of 12 personen te reserveren. Komt u ook met uw relaties? En wilt u de avond nog aangenamer maken en blijven overnachten? Dan heeft Huis ter Duin een speciale aanbieding voor u.
Voor informatie over onze sponsorpakketten verwijzen wij u ook graag naar www.noordwijk.lions.nl. U kunt zich tot 15 juni aanmelden via pwwarmerdam@gmail.com.

Uw aanwezigheid zou fantastisch zijn, want samen kunnen we heel veel bereiken voor dit prachtige doel!
Mocht u niet in de gelegenheid zijn om te komen, maar wilt u wel doneren?
Dan nodigen wij u van harte uit dit te doen op rek.nr. NL56RABO 034 928 7511 t.n.v. Stichting Lions Noordwijk Gala o.v.v. Zomergala 2022

SPONSORPAKKETTEN VOOR HET ZOMERGALA VOOR DE HERSENSTICHTING EN KIKA

Platinum: EUR 5’000

- 2 tafels à 10 personen ieder