20/03/2020

Lions Noordwijk steunt MS onderzoek op Rokjesdag

Lionsclub Noordwijk ondersteunt graag doelen die bijdragen aan het welzijn van Noordwijkse gemeenschap.

Deze maand schonk de Lionsclub € 500, =  aan MS research in het kader van Rokjesdagloop. De Rokjesdagloop is in 2011 opgezet als Ladiesrun, waarbij plezier voorop staat. Sinds 2013 is MS research, onderzoek naar behandeling van Multiple Sclerose, toegevoegd als goede doel. Vorig jaar is besloten om de ladiesrun af te schaffen en er een sponsorloop van te maken, waarbij de opbrengst ten goede komt aan het onderzoek voor de behandeling van Multiple Sclerose. In Noordwijk lopen dit jaar 8 vrouwen mee in de sponsorloop. Een van deze vrouwen is Mandy Spitters-van Zanen. Zij loopt voor haar man Patrick, die al bijna 20 jaar MS heeft. Ze vraagt sponsoren om een bijdrage, alle kleine beetjes helpen. Want zegt ze: “MS heb je niet alleen”.

Meer informatie ook op de website rokjesdag.ms