06/12/2017

Noordwijk – In aanwezigheid van oud-leden van het eerste uur heeft de Lions Club Noordwijk afgelopen maand haar 40-jarig bestaan gevierd. Dit vond plaats op dezelfde locatie als destijds in 1977, Hotel Noordzee, nu Golden Tulip  Noordwijk Beach hotel.

De Lionsclub Noordwijk werd opgericht met als doel dienstbaar te zijn aan de samenleving op basis van vriendschap en wederzijds begrip. Alle jaren werden goede doelen ondersteund. Zo waren er projecten in Indonesië, Peru en Tanzania. In eigen land ondersteunde de Lions Vietnamese vluchtelingen en werd jarenlang een wervingsactie gehouden voor bloedafname-avonden. Ook Reuring Noordwijk en het Edwin van der Sarfonds konden rekenen op steun van de Lions.

Op 7 april 2018 staat een galafeest in Huis ter Duin op het programma, ter ondersteuning van de Kuyt-foundation. Hiermee wordt gehandicaptensport ondersteund.