17/11/2020

In deze tijd zoeken we allemaal naar mogelijkheden om op een positieve manier de 1.5 meter samenleving in te richten.

Ook Kleynkoor Academy is zoekend naar creatieve oplossingen in deze bizarre tijd: zonder een wijzende vinger naar jongeren toch gezond met elkaar zingen.

Zeker nu zingen met elkaar zo onder druk staat.

Kleynkoor Academy biedt een opleiding aan jonge zangers in een koor.

Het koor werkt aan samenzang, meerstemmigheid, theatraliteit en muzikaliteit.

Om aan de jongeren duidelijk te maken wat hun fysieke plek is tijdens de repetities binnen de Corona-regels en optimaal te kunnen zingen gaat de Academy werken met lichtgewicht muzieklessenaars.

Dit geeft heel veel duidelijkheid qua placering en daarnaast biedt het een professionele manier van muziek maken, ook in de toekomst.

Herma van Piekeren geeft aan dat het koor op deze manier binnen de regels duidelijk en positief met elkaar aan de slag kan. Dit plan en uitvoering werd omarmt door Music All In en Lions Club Noordwijk.

We bieden naast eigen gebruik van de lessenaars mogelijkheden voor andere verenigingen die hier gebruik van willen maken aldus Herma. Neem gerust contact met ons op.

www.kleynkoor.academy

Dank aan Music All In en Lions Club Noordwijk.

Houd ons in de gaten want meer positieve plannen liggen in het verschiet.