26/03/2023

Lions Club Noordwijk bedankt iedereen die in december 2022 zijn Douwe Egbertsbonnen gedoneerd heeft in de dozen bij supermarkten Dirk en Albert Heijn en de Bibliotheek. De inzameling leverde maar liefst 216.011 punten op. Door dit mooie resultaat heeft de voedselbank 419 pakken koffie van Douwe Egberts ontvangen. Koffie wordt altijd zeer op prijs gesteld. Omdat het geen bederfelijke waar is, wordt het niet vanuit andere kanalen geleverd. Deze actie wordt ondersteund door Lions Club Noordwijk voor de plaatselijke voedselbank en werd alweer voor de 11e keer gehouden.  In heel Nederland bracht de actie 132.000.000 punten op. Daardoor kon Douwe Egberts bij de diverse voedselbanken 210.000 pakken koffie afleveren. Deze actie wordt altijd in de maand december gehouden. Spaart u eind dit jaar weer mee?