26/07/2020

In een jaar waarin alles anders is, liggen ook veel activiteiten voor goede doelen stil. Dat merkte KiKa en dat merkte ook Lions Club Noordwijk. Onder het motto ‘Actie voor KiKa’ collecteerde Lions Club Noordwijk afgelopen week online en haalde maar liefst € 3.035 op.

Dit mooie resultaat is te danken aan de inspanningen van de leden van de Noordwijkse Lions. Hun dansgala ten bate van KiKa ging in april niet door en juist daarom was de groep gemotiveerd om een mooi bedrag te collecteren. In de landelijke collecte behaalde Lions Noordwijk uiteindelijk de tweede plaats.

Met de bijdrage in de digitale collectebus kan KiKa belangrijk onderzoek naar kinderkanker financieren. Hierdoor wordt de kwaliteit van de behandelingen verbeterd en de bijwerkingen verminderd. Als gevolg hiervan stijgt de genezingskans van kinderkanker.

Namens de kinderen ontzettend bedankt!