Koffie voor de voedselbank

Lions Club Noordwijk bedankt alle Noordwijkers die in de maand december Douwe Egberts punten hebben ingeleverd bij de Bibliotheek, Dirk en Albert Heijn. Dankzij het gulle geven zijn in totaal 180.174 D.E.-punten ingeleverd. Die punten zijn door Douwe Egberts omgezet in 223 pakken koffie, voor de Noordwijkse voedselbank. Een mooi resultaat.

Vreemd geld zorgt voor staaroperaties

Tegelijkertijd stonden op de drie locaties bussen waar oud en vreemd geld kon worden ingeleverd. Ook dat leverde een mooi resultaat op. Van de bijna 10 kilogram geld, kunnen in een derde wereldland ongeveer 30 staaroperaties worden uitgevoerd. Hiermee ziet de wereld er voor 30 persoon, dankzij de giften van de Noordwijkers, letterlijk een stuk beter uit.

Kees Dekker van de Lions Club: “het is weer een prachtig resultaat. Nu weer sparen, want in december 2024 wordt deze actie voor de 13e maal gehouden”.