Lionsclub en Voedselbank Noordwijk zamelen voor onze plaatselijke voedselbank Douwe Egberts waardepunten in. Geef jouw D.E.-waardepunten meerwaarde en doneer ze via ons voor pakken koffie aan de voedselbank! Douwe Egberts verhoogd het aantal bij ons ingeleverde punten en wisselen ze in voor pakken koffie die worden gedoneerd aan de voedselbanken. De koffie wordt vervolgens wekelijks toegevoegd aan de voedselpakketten voor mensen die het heel hard nodig hebben. Koffie is een zeldzaam product voor voedselbanken omdat het lang houdbaar is krijgt de voedselbank dit niet geleverd vanuit de supermarkten.

Heb je waardepunten die je ter beschikking wilt stellen doe ze dan, bij voorkeur geteld, in de dozen die de hele maand december op de volgende adressen staan:
DIRK, ALBERT HEIJN en de BIBLIOTHEEK.